کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756774777 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318384 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نسل هشتم پردازنده های اینتل نیازمند مادربوردهای جدید هستند

شرکت ازراک (ASRock) که در ساخت مادربوردهای کامپیوتر اسم و رسمی دارد در حساب کاربری توییتر خود رسما اعلام کرد که مادربوردهای قدیمی با سی پی یو های جدید همخوانی نخواهند داشت.


به گفته حساب کاربری توییتر ازراک، مادربوردهایی که بر اساس چیپست های سری ۲۰۰ اینتل طراحی و تولید شده اند، با پردازنده های نسل هشتم موسوم به «کافی لیک» (Coffee Lake) همخوانی ندارند.
البته نباید این مسئله جای تعجبی هم داشته باشد چرا که سی پی یو های طراحی شده بر اساس فناوری کافی لیک قرار است همزمان با چیپست های مادربورد سری ۳۰۰ اینتل پیش از پایان سال ۲۰۱۷ ارائه شوند.

اینتل چیپست های مادربورد سری ۱۰۰ را همزمان با ارائه پردازنده های اسکای لیک و با سوکت LGA 1151 ارائه کرد. این چیپست ها در ۶ گروه مختلف تقسیم شده و برای کاربران در رده های متفاوت به بازار ارائه شدند.


وقتی که اینتل از نسل هفتم پردازنده هایش با نام کیبی لیک در ابتدای سال ۲۰۱۷ رونمایی کرد، آن ها سری ۲۰۰ را هم ارائه دادند در حالی که سوکت LGA 1151 هم روی آن بود و این بار ۵ گروه مختلف برای نیازهای مختلف بازار در نظر گرفته شد.

در ادامه همین جریان، انتظار می رود که با کافی لیک، رویه تغییری نکرده و سری ۳۰۰ نیز با تغییراتی اندک اما همان سوکت پیشین به بازار ارائه شود.

اینتل یک ماه پس از ارائه نسل هفتم پردازنده هایش در ماه ژانویه، تایید کرد که نسل هشتم در دست توسعه و ساخت است و احتمالا در نیمه دوم باید شاهد ارائه آن باشیم.

در حال حاضر، پردازنده ۱۲ هسته ای i9-7920X با نام اسکای لیک-اکس برای عرضه در ماه سپتامبر برنامه ریزی شده. پس از آن نیز شاهد ارائه پردازنده ۱۴ هسته ای i9-7940X، پردازنده ۱۶ هسته ای i9-7960X و پردازنده ۱۸ هسته ای i9-7980XE در ماه اکتبر هستیم.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 38171 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: دیجیاتو تاریخ خبر: 1396/05/12 تعداد مشاهده: 1739
سافت گذر